"الیکشن ایک طرز حکومت ہےکہ جس میں بندوں کو گنا کرتے ہیں تولا نہیں کرتے" (علامہ اقبال)



 ایک امیدوار ووٹ مانگنے کیلئے ایک بوڑھے آدمی کے پاس گیا اور انہیں 1000 روپے پکڑاتے ہوئے کہا بابا جی آپ نےووٹ مجھے دینا ہے۔

بابا جی نے کہا:- 

بیٹا مجھے پیسہ نہیں چاہیئے پر تمہیں ووٹ چاہیئے تو ایک گدھا خرید کے لا دو۔ 

امیدوارکو ووٹ چاہیئے تھا وہ گدھا خریدنے نکلا مگر کہیں بھی 40000 سے کم قیمت کوئی گدھا نہیں ملا تو واپس آ کر بابا جی سے بولا :-

مجھے مناسب قیمت پر کوئی گدھا نہیں ملا  گدھا کم سے کم 40000 کا ھے اس لئے میں آپ کو گدھا تو نہیں دے سکتا پر 1000 دے سکتا ھوں۔

بابا جی نے کہا:-

چوہدری صاحب مجھے اور شرمندہ نا کرو۔تمہاری نظر میں میری قیمت گدھے سے بھی کم ھے۔جب گدھا 40000 سے کم میں نہیں بکا۔تو میں 1000 میں کیسے بک سکتا ھوں😊


"الیکشن ایک طرز حکومت ہےکہ جس میں

بندوں کو گنا کرتے ہیں تولا نہیں کرتے"

(علامہ اقبال)

Comments